sobota, 31 grudnia 2016

Cele na najbliższy rok 2017 !

Tak to już dziś wielkie zabawy i kolejny powód do świętowania, będziemy żegnać stary rok i witać nowy. W końcu każdy powód do świętowanie jest dobry, czyż nie ?  he he ;) Mój dzisiejszy dzień będzie wyglądał zdecydowanie inaczej niż zwykle, o czym mogłeś przeczytać w poprzednim poście. Żeby tradycji stała się zadość , jedna rzecz pozostanie bez zmian wyznaczę CELE  na najbliższy rok. Oj tak będzie to piękny rok , czuję to w kościach ! W końcu mówią jaki sylwester taki i cały NOWY ROK ! :)




Marzenia które prowadzą nas do celu ! 


Tak zawsze bujam w obłokach i uwielbiam marzyć. Zresztą kto z nas nie lubi marzyć o pięknej miłości, bogactwie czy też sławie. Lecz nie wielu z nas zdaje sobie sprawę, że nasze marzenia mogą nas zaprowadzić do upragnionego CELU. No tak ale same siedzenie i marzenie o bogactwie do tego nas nie doprowadzą. Niby to takie prost i od zawsze to wiedziałem. Lecz z końcem roku doszedłem do wniosku Jakub weź rusz dupę i zacznij działać nikt Ci nie  przyniesie tego na srebnej tacy !!

Ponieważ dziś jest  koniec roku , dla  Ciebie może to zwykła dzień, a może tak jak dla mnie wyjątkowa noc.Dlaczego wyjątkowa , bo żegnam stary rok i przywitam nowy. Nowy rok to nowe możliwości, nowe Cele.U mnie pierwszy raz od 13 lat spędzę tą noc bez grama alkoholu, ale to nie znaczy ,że będę zamknięty w domu pod kluczem he he. Wręcz przeciwnie, spędzę tę noc w bardzo miły towarzystwie, pięknie ubrany i zajadając się pysznościami. Przy tym  zamierzam się wyśmienicie bawić, bo uświadomiłem sobie co alkohol zabrał mi w życiu i bez niego można się też dobrze bawić !

Wyznaczenie trasy - czyli moje cele na NOWY ROK ! 


Zdradzę Tobie to co wyznaczyłem sobie na nowy rok, lecz nie wszystko odrobinę zostawię dla siebie ! Zamierzam precyzyjnie podejść do mojego NOWEGO ŻYCIA i zacznę tę wyjątkową noc od wyznaczenie trasy na najbliższy rok. W 2017 chce się skupić bardziej na sobie i na moje Księżniczce, Ten rok będzie rokiem dla mnie , chce też jeszcze bardziej polepszyć swoje kontakty z moją córką.  Stawiam na swoją edukację,  czyli kontynuowanie szkoły średniej jak i od 3 stycznia ruszam z językiem angielskim na kursie unijnym. Znaleźć stabilne i solidne zatrudnienie, które przyczyni się do realizacji moich marzeń.Do 32 moich urodzin zdać drugi etap prawo jazdy czyli egzamin praktyczny. Oczywiście , jak co roku jest wyzwanie ze swoimi zbędnymi kilogramami. Wiem, że będzie łatwiej gdyż spożywany alkohol mi w tym nigdy nie pomagał. Kto wie może skorzystam z rad osób które poznałem w tym roku. Reszta niech zostanie dla MNIE i moje kartki na której te CELE zostaną spisane.
Korzystając z okazji życzę wszystkim wszystkiego co mogliście sobie tylko wymarzyć, Dużo miłości ,zdrowia bo cóż mamy cenniejszego. Oraz realizacji wszystkich marzeń jakie sobie wyznaczycie !
DO SIEGO ROKU ! :)


4 komentarze: