poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Szczęście , a cóż to takiego ?

W dzisiejszych czasach szczęście, postrzegane jest na wiele różnych sposobów. Dla jednego szczęście to dobrze płatna praca, a dla drugiego czas spędzony z najbliższymi. Wielu twierdzi , że nie ma w życiu szczęścia, bo wiecznie coś im nie wychodzi. Lecz na tym nie będę się dziś skupiał, ten temat wymaga osobnego postu.




Miłość pomaga szczęściu ? 

Wiele osób twierdzi, że aby być szczęśliwym trzeba kochać i być kochanym. Zgadzam się z tym stwierdzeniem w 100% .  Dla Chrześcijan  jest to coś oczywistego ponieważ kochają Boga a On kocha Ich. Rodzic kocha swoje dziecko a dziecko rodzica, to piękne uczucie. Coś o tym wiem, będąc w obu relacjach. Spójrz też na zakochane pary, widziałeś aby byli smutni ? Zawsze na ich buziach widać uśmiech a szczęście aż  bije od nich na kilometr. Także miłość dodaję nam skrzydeł oraz sił. 
Więc z jednym z wielu sposobów aby w Twoim życiu zagościło szczęście, jest MIŁOŚĆ. 


Szczęście dla mnie to...

Tak jak już wspominałem wcześniej szczęście to miłość. Mam to szczęście, że mam cudowną córkę która powoduje, że na moje buzi w nawet najbardziej pochmurny dzień pojawia się ogromy uśmiech. Szczęście to móc cieszyć się czasem z najbliższymi, mijające Święta Wielkanocne sprzyjały temu jak najbardziej. Od niedawna ,szczęście daje mi też pływanie na basenie, kto by pomyślał he he :)  Do tego szczęście przyczynia się też Robaczek, którego mogę mieć jeszcze czasem w Mych ramionach :)
Tak mógłbym wypisywać bez końca, ponieważ wiele osób i rzeczy wpływa na moje szczęście. Co u Ciebie powoduje największe szczęście ? 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz