niedziela, 8 maja 2016

Jak skutecznie przygotować się do diety ?

Odkąd pamiętam, zawsze byłem GRUBASEM . Grubasy są fajne i pocieszne, ale w biznesie rzadko traktowane poważnie. Za oknem wiosna, więc zacznij ćwiczyć formę. Stań przed lustrem i spójrz na siebie obiektywnie. Podobasz się sobie ? Jeśli nie , zrób coś z tym ! Podejmij działania i skutecznie razem ze mną zacznij rzeźbić swoje ciało. Dieta to nie tylko zdrowe jedzenie i ruch, to również zdrowy umysł. Pierwszym moim krokiem będzie uzdrowieni umysłu.







  1. Wyznaczenie CELU i uświadomienie sobie dlaczego jestem GRUBASEM. Ustal sobie wagę jaką chcesz osiągnąć. Zadaj sobie kilka pytań ;  Czemu jestem XXL ? Czemu za mało się ruszam? Czemu ze swojego żołądka robię śmietnik? Czemu nie jestem ważny dla nikogo ? Czemu mając problemy uciekam w alkohol ? 
  2. Stań przed lustrem nago i zastanów się dobrze nad czym najbardziej chcesz popracować ? Widzę olbrzymi ohydny zwisający brzuch. Widzę grube uda. Jednocześnie mam wizję grubych ale dobrze umięśnionych ud. Niestety z brzuchem moja wizja jest nieco ciemniejsza. Czeka mnie bardzo dużo ciężkiej pracy. Ale wiem, że jak zaczną regularnie ćwiczyć , moje klatka piersiowa nabierze fajnych kształtów. Co pewnie spodoba się nie jednej kobiecie. A TY co widzisz u siebie ? 
  3. Wyciągnij z szuflady miarę i dokonaj pomiarów obwodów.  Ja osobiście dokonuje pomiarów tali, klatki piersiowej, bioder, ud, łydki, szyi jak i bicepsa.
  4. Zrobiłem czyszczenie lodówki. Wypiłem dziś ostanie piwo i zjadłem karkówkę z grilla. Jeszcze przed północą muszę wciągnąć ulubione lody  he he . Zdaję sobie sprawę , że do jutra czekają mnie świadome zakupy zdecydowanie zdrowego jedzenia.
  5. Ustal sobie jadłospis na cały tydzień . Zrób zakupy raz w tygodniu .
  6. Jestem GRUBY więc nie mogę biegać, by za bardzo obciążać stawów. Czuję się nie pewnie na pływali więc póki co to też odpada. Obecnie skupię się na spacerach , rowerze stacjonarnym , brzuszkach , jak ćwiczeniach z hantlami.  A Ty jaką formę aktywności wybierzesz dla siebie ?   
Mam nadzieję, że te punkty będą pomocne dla Ciebie.







2 komentarze:

  1. Jak widzę przygotowałeś się do tej nie równej walki i w twoim poście czuć motywację. Życzę powodzenia - bo to my jesteśmy odpowiedzialni za swoją nadwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak przygotowałem się bardzo dobrze i to ja mam przewagę w tej bitwie :) Dziękuje

      Usuń