piątek, 13 maja 2016

Dlaczego wdzięczność jest ważna

Wdzięczność cytaty , które są często w moim życiu.

"Wdzięczność i pszenica rosną tylko na dobrych glebach."
 Francois de la Rochefoucauld

"Wszelkie niezadowolenie z tego, czego nam brak, płynie z braku wdzięczności za to, co posiadamy."
Daniel Defoe

"Wdzięczność szybko się starzeje."
Arystoteles

zdjęcie pochodzi z stąd 

"Metoda  gratitude"

Może kiedyś słyszałeś o metodzie wdzięczności, przez innych nazywana z angielskiego metoda gratitude , co oczywiście oznacza to samo ;) Jeśli nie ? Opowiem Tobie, jak to ćwiczenie wykonać i jakie daje efekty w Twoim życiu. Bierzemy zwykłą kartkę A4 , tak tak znów pojawia się ta biała kartka :) Składamy ja na pół , dzielimy pionową kreską na pół. Po lewej stronie kolumny piszesz o tym za co jesteś wdzięczny, za to co już posiadasz , np. " Jestem wdzięczny za to, że mam gdzie spać. " , "Jestem wdzięczny za pyszną kawę". Jak widzisz jest tego dużo. Po prawej stronie kolumny piszesz o tym co byś chciał osiągnąć ale pamiętaj tylko ,piszemy w czasie dokonanym czyli "Jestem wdzięczny za Porsche Cayen." , "Jestem wdzięczny za spotkanie z dawno nie widzianą osobą" . Jak szybko zobaczysz, rzeczy, sytuacje o których piszesz po prawej stronie kolumny , z czasem przeją na tą lewą stronę. Tak , tak to naprawdę działa. Ćwiczenie warto wykonywać co dzień rano jak i wieczorem. 

Kamyki wdzięczności 

Kto by pomyślał , o tym aby dwa kamyki mogły by być efektem wdzięczności. Najlepiej aby owe kamyki poszukała dla Ciebie osoba bardzo bliska  i ważna dla Ciebie. Wsadź je do kieszeni spodni i za każdym razem wkładając rękę do kieszeni dotkniesz kamyka . I co ? Co pomyślisz ? Tak tak , pomyślisz o tej  osobie . Wracasz do domu wyciągasz wszystko z kieszeni i znów te magiczne kamyki. Spróbuj i daj znać jakie u Ciebie wrażenia . 
zdjęcie pochodzi z stąd

Muzyka o wdzięczności

Nie mogłem się oprzeć aby nie wrzucić tego jakże pięknego kawałka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz