środa, 20 lipca 2016

Jak być super tatą ?

Tak to już 9 lat jak jestem tatą, kto by pomyślał ? Jak ten czas szybko leci. Mając dwadzieścia parę lat , rzadko który facet jest gotowy na to by być OJCEM . Tak miałem tak samo, nie byłem na to gotowy. Teraz z perspektywy czasu bardzo dużo bym zmienił. Niestety nie jestem w posiadaniu takiej zdolności jak cofnięcie czasu . Jeśli TY masz taką MOC , proszę o kontakt  , hehe ;)

Być tatą , to wcale nie takie proste.

Nigdy nie żałowałem i żałować nie będę. Jestem szczęśliwy , że mam moją małą księżniczkę. Nasze relacje są coraz lepsze. Ostatni tydzień spędzony razem, dał mi dużo do myślenia. Wiem, że przez ostatni okres czasu , niestety zaniedbywałem MOJĄ KSIĘŻNICZKĘ. Mam nadzieję, że nie jest za późno aby to wszystko naprawić. Tak jak już wspominałem ostatni tydzień był przełomowy w moje roli OJCA.  Spędziliśmy super czas , przyczyniła się do tego pewno osoba która pojawiła się w moim życiu . Za co bardzo, bardzo dziękuje i jestem ogromnie wdzięczny. Mój Anioł Stróż cały czas czuwa i zsyła nam swoich zastępców. Dobrze , dobrze o tym opowiem Tobie innym razem. Teraz skupmy się na roli OJCA :) 
Na moich filmikach wspomniałem Tobie ,że zacząłem korzystać z basenu . Tak ,tak jest super :) W sobotę byliśmy wspólnie na basenie, moja KSIĘŻNICZKA była zachwycona. Pływaliśmy razem , były zabawy z piłką no i jak by ominąć zjeżdżalnię , to chyba to co dzieci lubią najbardziej. Po basenie zjedliśmy pyszny obiad przygotowany dla nas przez mojego Robaczka. Po obiedzie jak przystało był deser, razem z KSIĘŻNICZKĄ przygotowaliśmy pyszne ciasteczka . Tak , tak wiem, dieta , dietą ale czasem zasługujemy na małe odstępstwo. Dawno tak świetnie się nie bawiłem w kuchni . A jak wiesz lubię tam bywać. W trakcie jak ciasteczka stygły mieliśmy bardzo fajne zajęcie , wspólnie z MOJĄ KSIĘŻNICZKĄ, nie będę zdradzał wszystkiego. Powiem, tylko tyle, że w ciągu jednego dnia dowiedziałem się o wielu rzeczach z których sobie nawet nie zdawałem sprawy. Nie obyło się bez wzruszeń... Także warto porozmawiać, dać  z siebie trochę więcej niż zawsze osobą które nas BARDZO KOCHAJĄ...

Tutaj wspomniane ciasteczka 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz