niedziela, 17 stycznia 2016

Jedna decyzja która odmieniła moje życie. Dziękuje Tomasz.

Był piątek, gdy przeglądałem fejsa po mej cudownej pracy  natrafiłem na post mojego Mentora - Tomasza. Pisał o sobotnim szkoleniu-  że pomoże 9 konkretnym osobom  podnieść swoją motywację i inne umiejętności. Pomyślałem-  super.. MOTYWACJA..  tego mi trzeba. Zresztą, nie raz już słyszałem Tomka w akcji- wiedziałem więc czego mogę się po Nim spodziewać. Bez jakiegokolwiek zastanowienie napisałem komentarz wyrażający chęć udziału w Jego szkoleniu. Jak się dziś okazało, to była bardzo słuszna decyzja. Odkąd poznałem Tomka-  a poznaliśmy się za pośrednictwem internetu- czułem , że z Tym Gościem warto nawiązać bliższą znajomość.Opowiem Tobie o tym czego na tym szkoleniu się wydarzyło i o czym opowiadał Tomek. Mam nadzieję, że nie będzie miał mi za złe, że zdradzę trochę szczegółów.





Czasem jedno zdanie, czasem tylko słowo...



Wiesz pewnie o tym , że czasem wystarczy jedno zdanie abyś wiedział, że to jest to. Takie zdania ja usłyszałem na dzisiejszym szkoleniu. Sam rzuć okiem , ja mam je już przed sobą , teraz każdego dnia będę dodatkowo się motywował.



Tak.. te problemy. A KTO ich nie ma ? Zapamiętaj to i zacznij się skupiać na rozwiązaniach a nie na samych kłopotach. Pomyślałem - przez chwilę - u mnie ich coraz więcej (wtajemniczeni wiedzą o czym myślę) to  moje życie  będzie całkiem łatwe :)


 3 metody motywacji na co dzień 



  1. Kamyki wdzięczności - metoda bardzo banalna , poproś bliską osobę aby specjalnie dla Ciebie poszukała dwóch małych kamyczków. Ja poproszę o to moją Księżniczkę. Owe kamyczki nosimy w kieszeni razem z kluczami, drobnymi. Kiedy włożysz rękę do kieszeni, nie jesteś w stanie nie dotknąć tych kamyczków, wtedy pomyślisz o bliskiej Ci osobie. Gwarantuję Ci , że uśmiech sam się pojawi na Twej twarzy.
  2. Tablica marzeń - jeśli choć trochę interesujesz się motywacją to Wiesz, że wizualizacja celów to ogromna siła. Pomyślisz - no tak, sportowcy wizualizują swoje wygrane- TAK, TY też musisz wizualizować swoje CELE. Tablica marzeń jest  bardzo dobrym sposobem by to osiągnąć. Bierzesz zwykłą tablicę korkową, może być też wyznaczone miejsce na ścianie, i przywieszasz wszystkie swoje cele wypisane na karteczkach,  czyli jeśli marzysz o nowym aucie, zbierasz o nim informacje, zdjęcia i pojawiają się na Twojej tablicy.  Proste ? Więc do dzieła, Moja na dniach powstanie i pokażę Tobie co się na niej znajduje.
  3. Metoda wdzięczności - zadanie które wykonujemy rano po przebudzeniu jak i wieczorem tuż przed snem, aby nasze myśli były pozytywne. Wystarczy zwykła biała karta papieru , najlepiej format A4 , składamy ją na pół. Robimy tabelkę , po lewej stronie piszemy o tym co już mamy, za co jesteśmy wdzięczni, natomiast po prawej piszemy o tym co byśmy chcieli mieć. Pamiętaj o tym , tak jak przy zapisywaniu celów piszemy wszystko w czasie teraźniejszym .



Więcej o sposobach motywacji opowiem Tobie następnym razem, Pamiętaj też o tym aby czytać książki motywacyjne, oglądać video a Twój poziom motywacji znacznie podniesie się do góry.












8 komentarzy:

  1. fajny pomysł z kamyczkami od bliskiej osoby

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię wizualizować w ten sposób - kiedy mam swoje cele fizycznie przed oczami, jest mi o wiele łatwiej się na nich skupić i o wszystkich pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , wizualizacja pomaga realizować nasze CELE ! :)

      Usuń
  3. ejjj ejjj... a mogę też Tobie jeden kamyczek dorzucić? :) (M)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ZA !! Chyba się dopominać o niego nie będę musiał :P

      Usuń
  4. Bardzo pozytywnie i motywująco dzisiaj u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) Zapraszam częściej ;)

      Usuń