sobota, 9 stycznia 2016

16 rzeczy o których o mnie nie wiecie, i nawet się nie spodziewaliście.

Właśnie dziś przyszedł czas na bardziej osobisty post, tak przy weekendzie ;) Nie jest to łatwe pisać o sobie o swoich wadach i zaletach, lecz dzięki temu postowi poznacie mnie nieco bliżej.




  • Jestem strasznie uparty !! Czasem sam sobie się dziwię, że można być aż tak bardzo... Najlepsze jest to ,że wybieram sobie takie osoby w moim otoczeniu :) Jak to mówią swój na swego trafi he he ;) 
  • Uwielbiam wszelakie gry karciane :) Tak właśnie zwykła gra w karty daje mi tyle radości i frajdy a szczególnie z bliskimi mi osobami. Ostatnimi czasy w moim domu króluje REMIK , lub wojna z moją Księżniczką ;) W święta graliśmy też w makao :) Przyjdzie i czas, że nauczę JĄ grać w TYSIĄCA :)
  • Czasem mało konsekwentny w tym co sobie postanowię, w tym co mówię. Cały czas nad tym pracuję. 
  • Za dużo mówię, za mało robię . Dobrze wiem, że krowa która dużo muczy daje mało mleka. Lecz nie zawsze wyciągam z tego wnioski.
  • Pomocny, lubię pomagać innym . Pewnie dlatego ,że dane dobro wraca do nas podwójnie :) 
  • Troskliwy, tak troszczę się o osoby mi bliskie  . Czasem zbyt przesadnie, co niestety jest wkurzające...
  • Romantyczny... ;) ponoć poszukiwana cecha u facetów ... takie słuchy mnie dopadły
  • Uwielbiam muzykę, towarzyszy mi praktycznie przez cały dzień :) Uwielbiam śpiewać, niestety fałszuję hehe ;) Ale co tam i tak śpiewam... 
  • Wrażliwy , tak właśnie, taki duży a w środku bardzo ale to bardzo DELIKATNY 
  • Przesądny , nie witam się przez próg  i dużo innych różnych zabobonów które poznałem od mojej ukochanej MAMUSI :) 
  • Kochający, tak jak kocham , to całym sercem...
  • Podatny na wszelkie rodzaju pokusy, zwłaszcza jak zaczynam dietę . Tak, tak wiem, słowo DIETA zostało wykreślone z mojego słownika.
  • Jak większość z NAS , nie wyobrażam sobie życia bez FEJSA , a zwłaszcza jak coś trzeba pilnie zrobić... znasz to chyba co ? ;) 
  • Uwielbiam zimne piwo... he he który facet tego nie lubi ;) Zwłaszcza w upalny dzień , po ciężkiej pracy ;) 
  • Uwielbiam gotować ;) Nie tylko , te nie zdrowe i wysoko kaloryczne potrawy :) Gotowanie dla ukochanej osoby to już w ogóle istna przyjemność. ;) 
  • Uwielbiam jeść :) Co nie zawsze wychodzi mi to na zdrowie. Czasem okazuję się, że lubię dziwne rzeczy takie jak np. sushi ;) 
Dużo można by tu jeszcze pisać, zabrakło by pewnie nie jednej NOCY i dnia... :)  Dobrego weekendu życzę . Czasem warto się zatrzymać w tym całym biegu .... 


18 komentarzy:

  1. Gry karciane to moje dzieciństwo :-)
    Ja się z fb wyleczyłam. Zaglądam tam raz na tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto być dzieckiem przez całe życie :) U mnie z tym FB nie wyjdzie he he ;)

      Usuń
  2. Ja nie cierpię kart, ku rozpaczy mojej rodziny.
    Sushi dziwne? Mogłabym jeść codziennie, ale wtedy pewnie by tak nie smakowało.
    A konta na fb nie posiadam i żyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sushi może nie dziwne, ale dla wielu osób coś dziwnego. Ja też myślałem, że mi to nie będzie smakować, a tak jak piszesz mógłbym jeść co dzień :)

      Usuń
  3. ale świetne zdjęcie:) ja suszi uwielbiam! z sosem wasabi mogę jeść codziennie kilogramami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię grać w karty, niestety nie ma z kim, małż nie przepada, wręcz nie cierpi, dlatego cierpię ja ;)
    suszi nie jadłam i nie wiem czy chcę ;D
    takiego zdjęcia się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze pozostaje wirtualnie, też nie zawsze mam z kim i wybieram tą wirtualną wersję. Też myślałem, co może być dobrego w surowej rybie , ryżu i jakiś liściach... Polecam spróbować :) Lubię zaskakiwać :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Pierwsze zdjęcie sama słodycz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Makao....przypomina się dzieciństwo na podwórku u babci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam grać w karty (najbardziej w pokera!) i uwielbiam sushi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poker , ciekawa gra :) Ooo tak trzeba poszukać dobrej knajpy :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Uwielbiam zimne piwo... he he który facet tego nie lubi ;)"

    Już Cię lubię gościu :D Normalnie jakbym czytał sam o sobie. Jednak faceci są tacy sami hehe :D I to "hehe" w stylu pisania! Też tak mam i nie wiem skąd ani dlaczego to się wzięło. Trochę wkurzające przyzwyczajenie. Czasami po prostu nad tym nie panuję :P Jakubie też tak masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak też nie wiem skąd mi się wzięło to he he ;) Pozdrawiam

      Usuń