sobota, 2 stycznia 2016

Moje noworoczne postanowienia

Co roku obiecuję sobie, że zmienię wiele złych nawyków na te lepsze. Odkąd pamiętam, zawsze przestawałem palić z dniem pierwszego stycznia .I co? Po tygodniu paliłem od nowa, ale ze zdwojoną siłą. Dlatego ten rok będzie wyjątkowy, a moje noworoczne postanowienia będą zapisane. Nie tylko na kartce papieru, nie tylko w moim kalendarzu ale także TUTAJ. Dostępne dla każdego, kto tylko zechce przeczytać mój wpis.  

Jak zapisać postanowienia noworoczne ? 



Dobre pytanie. Jak zrobić to tak, abyśmy  realizowali noworoczne postanowienia, i nie zapomnieli o nich w połowie roku? Co ja mówię, większość z nas zapomina o nich już po miesiącu. Dlatego pamiętajcie Moi Drodzy - zapisujemy nasze postanowienia noworoczne na ZWYKŁEJ KARTCE. Nie w komputerze, smartfonie czy tablecie. TYLKO KARTKA I DŁUGIOPIS. To magiczne narzędzia, o których wspomnę jeszcze nie raz. Dobrym rozwiązaniem jest również zapisywanie swoich postanowień w kalendarzu, który towarzyszy nam przez cały rok. W każdej chwili możemy wyciągnąć kalendarz i przypomnieć sobie o naszych postanowieniach, które chcemy wprowadzić w życie. Ważne jest też, aby zapisywać nasze postanowienia w formie dokonanej , a nie w formie chciałabym/chciałbym. Nasza podświadomość zupełnie inaczej odbiera tak zapisane cele.
Skoro wiemy już jak wszystko zapisać - do dzieła! Nie traćmy czasu.





Jakie postanowienia noworoczne ?

Jakie postanowienia noworoczne znalazły się u mnie w tym roku ?
Jedno z nich to właśnie pisanie Bloga. Mam dużą nadzieję, że zawitacie u mnie, zostaniecie na dłużej a ja będę mógł dzielić się z Wami moimi doświadczeniami.
Kolejnym celem jest podjęcie współpracy z firmą S7 Medical Company (więcej o owej firmie opowiem w osobnym poście).
Nauka języka angielskiego też się znalazła w moich noworoczne postanowienia. I nie, nie robię tego bo pracodawca sobie tego zażyczył czy dlatego, że firma, z którą chcę podjąć współpracę ma takie wymagania. Otóż nie. Robię to TYLKO I WYŁĄCZNIE dla siebie samego - a to jest bardzo ważny punkt - by wszelkie zmiany wprowadzać nie dla KOGOŚ, ale dla samego SIEBIE !
W tym roku odbieram też prawo jazdy. Wielu się dziwi - stary chłop a bez prawka? Szczerze? Nigdy mnie do tego nie ciągnęło, ale doszedłem do wniosku, że przyda się w podróżach i to nie tylko tych biznesowych.
Ważnym celem jest wyprowadzka z rodzinnego domu na swoje Myślę, że będzie to Poznań. Bo gdzie może być mi lepiej, kiedy będę miał bliżej do Córci. Tak, mam córkę. W sumie to już duża Pannica, dla mnie cały czas moja mała Księżniczka , lecz nie mieszka ze mną.
Ostatnim najważniejszym postanowieniem to ZDROWY TRYB ŻYCIA. Nieeee nazywam tego DIETĄ, bo to słowo działa na mnie jak czerwona płachta na byka. Z resztą nie tylko na mnie. Sami chyba dobrze to znacie A na temat prowadzenia zdrowego trybu życia jeszcze nie raz przeczytacie.


Postanowienia , Marzenia , Cele 

Wszystkie trzy słowa oznaczają nasze postanowienia. Pytanie tylko jak są sformułowane. Postanowienia niezapisane na zwykłej kartce papieru to marzenia. Pamiętajcie również o tym, że marzenia się nie spełniają , marzenia się spełnia.

Dlatego Moi Drodzy! Kartka papieru i długopis  w dłoń niczym szabla i skrobiemy na niej nasze noworoczne postanowienia, które dzięki magii kartki i długopisu stają się naszymi CELAMI do zrealizowania przez najbliższy rok. Życzę Wam wszystkim wszystkiego dobrego, dużo zdrowia, miłości i realizacji celów. Do kolejnego posta  


18 komentarzy:

  1. Ładnie się tu rozpisałeś .... Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawo jazdy jest bardzo przydatne, zwłaszcza w obecnych czasach.
    Jeżeli wsiąkniesz w blogowanie to się uzależnisz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też dochodzę do takiego wniosku :) Liczę na to iż wsiąknę się i stanie się to moją koleją pasją :)

      Usuń
    2. Ja tez mam nadzieje ze WSIAKNIESZ :Pmi ani mi sie waz zawracac ;) no zobacz.. Juz kilka rybek przyplynelo. Dobra wedka ;)

      Usuń
    3. WSIĄKNĘ bez dwóch zdań , możesz być tego pewna :) Tak wędka odpowiednia :) DZIĘKUJE :)

      Usuń
  3. "Marzenia się nie spełniają , marzenia się spełnia" - bardzo dobrze napisane, podobnie zresztą jak cały post :) Życzę powodzenia w realizacji wszystkich postanowień oraz wytrwałości i systematyczności w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to jest moje motto życiowe " Marzenia się nie spełniają , marzenia się spełnia". Dziękuje Bardzo :)

      Usuń
  4. Ja w tym roku idę na żywioł - niczego nie zapisuję, niczego nie zakładam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można i tak ;) Ja osobiście wszystko kreślę i planuję :)

      Usuń
  5. troszkę Ci się nazbierało tych postanowień, u mnie postanowień w tym roku zero ;) ale powodzenia.!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zacząłeś pisać...przepadłeś :) Ale w dobrym znaczeniu tego słowa! Dobre plany! Ja też stara, a bez prawka, w dodatku mieszkam....pod Poznaniem :) POWODZENIA we wszystkim! Udzielaj się na FB i innych blogach, a szybko zyskasz czytelników :) No i PSZ PISZ PISZ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki mam plan he he ;) To tak jak ja pod Poznaniem :) Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  8. No to powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Marzenia się spełnia" - mądrze napisane. My w tym roku bierzemy się za spełnienie naszego marzenia.
    A Tobie życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga i motywacji do działania, żeby marzenia stały się rzeczywistością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki :) Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń